• Посилання скопійовано

ДПС презентувала напрями своєї цифровізації: чого чекати платникам?

У рамках розвитку цифрової ДПС розробляється профіль платника та автоматизована система управління ризиками. Вона формуватиме ризики платника та пропонуватиме заходи для їх усунення

ДПС презентувала напрями своєї цифровізації: чого чекати платникам?

Питання цифровізації ДПС, проєкти, які вже реалізовані і які заплановані, представив в. о. заступника Голови ДПС Євгеній Сокур під час економічного форуму «Ключові антикорупційні та інституційні зміни для відновлення України», організованому Українською Радою Бізнесу.

Євгеній Сокур акцентував увагу на основних напрямах роботи податкової служби щодо удосконалення внутрішніх цифрових процесів та сервісів для платників податків.

«Наше магістральне завдання на сьогодні – побудова дійсно прозорих відносин з платниками податків. З цією метою ми запроваджуємо легкі та зрозумілі сервіси. Для встановлення довіри між податковою та платником рухаємося у трьох напрямах. Перший – це якісне відпрацювання інформації, Big Data та безпека даних. Також увага – на комунікаціях та сервісах. Інноваційні зміни в нашій службі спрямовані на те, щоб платник якомога менше часу витрачав на виконання податкових зобов’язань та більше на бізнес. І третє – це комплаєнс та адміністрування», – наголосив Євгеній Сокур. 

За його словами, ДПС приділяє велику увагу захисту інформації, оскільки має справу з великим обсягом даних. Щодня опрацьовується близько 28 млн документів. «Ваші дані в безпеці 24/7» – саме під таким гаслом працюють у податковій. Як свідчать результати нещодавнього глобального опитування, більшість платників довіряють спроможності Служби щодо захисту їхніх даних і конфіденційної інформації.

Модернізовано роботу Контакт-центру ДПС – запроваджено нову якість аналітики, нові можливості для платника. Так, скорочено до 50% час маршрутизації дзвінка, запроваджено історію звернень, електронну чергу тощо.

Працюють у ДПС і над розширенням функціональних можливостей Електронного кабінету, який доступний для бізнесу, громадян, нерезидентів. Зокрема, новим сервісом предзаповнення податкової декларації про майновий стан і доходи у 2023 році скористалися 80% громадян. Також розширено можливості сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Це дозволяє платникам уникати операцій з ризиковими контрагентами.

У рамках розвитку цифрової ДПС розробляється профіль платника та автоматизована система управління ризиками, яка формуватиме ризики платника та пропонуватиме заходи для їх усунення. Варто зазначити, що учасники дискусії підтримали запровадження такої системи, що допоможе платникам самостійно усувати ризики у своїй діяльності.

Євгеній Сокур також зазначив, що на сьогодні вже реалізовано ІКС «Адміністративне та судове оскарження». Це дозволило вдвічі збільшити виконання судових рішень, що підтвердив і бізнес-омбудсмен України  Роман Ващук.

Загалом Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій України – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров відзначив правильність стратегії цифровізації ДПС, яка дозволить за ефективної її реалізації створити за кілька років найкращу податкову службу. 

Презентацію цифровізації ДПС вже розмістив Гетманцев у своєму Телеграм-каналі. З нею можна ознайомитися тут.

Джерело: ДПСУ

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»