Про напрями модернізації Контакт-центру ДПС, про те, що вже реалізовано та заплановано, говорили представники Державної податкової служби та експерти Проєкту EU4PFM під час онлайн-зустрічі.
Заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко подякувала експертам Проєкту за допомогу у розвитку функціональних можливостей Контакт-центру ДПС та реалізації цифрової реформи, яка триває в податковій службі.
«Дякуємо за підтримку, адже сила не лише в кожному з нас, сила – в нашій з вами єдності. Перемога за нами, ми продовжуємо далі розвиватися, удосконалювати всі свої сервіси. Ми вже бачимо перші результати, і вони дуже гарні», – зазначила Наталія Калєніченко.
Завдяки підтримці міжнародних партнерів усі заплановані заходи щодо модернізації Контакт-центру вже на завершальній стадії. Так, зокрема, запроваджено нову якість аналітики та нові можливості для платників. Серед них – скорочення до 50 % часу маршрутизації дзвінка, запровадження історії звернень, електронної черги, отримання інформації про наявність заборгованості за податковим номером тощо. Це вже дозволило збільшити середню кількість дзвінків на 20 %.
Під час зустрічі експерти EU4PFM презентували маркетингову стратегію модернізованого Контакт-центру ДПС. Серед її цілей – висвітлення нових можливостей Контакт-центру, підвищення обізнаності про такий канал комунікації з податковою, рівня лояльності та довіри ДПС та її послуг, формування іміджу ДПС як сучасної клієнтоорієнтованої організації, яка цінує потреби своїх клієнтів.
Так, зокрема, на думку експертів, для ефективного охоплення широкої аудиторії вкрай важливо ретельно керувати частотою звʼязку та використовувати широкий спектр каналів.
У ДПС, своєю чергою, подякували за презентацію, поради та пропозиції, які допоможуть подальшому удосконаленню роботи Контакт-центру.