• Посилання скопійовано

ДПС модернізує роботу Контакт-центру

Наразі усі заплановані заходи щодо модернізації Контакт-центру вже на завершальній стадії. Так, зокрема, запроваджено нову якість аналітики та нові можливості для платників

ДПС модернізує роботу Контакт-центру

Про напрями модернізації Контакт-центру ДПС, про те, що вже реалізовано та заплановано, говорили представники Державної податкової служби  та експерти Проєкту EU4PFM під час онлайн-зустрічі.

Заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко подякувала експертам Проєкту за допомогу у розвитку функціональних можливостей Контакт-центру ДПС та реалізації цифрової реформи, яка триває в податковій службі.

«Дякуємо за підтримку, адже сила не лише в кожному з нас, сила – в нашій з вами єдності. Перемога за нами, ми продовжуємо далі розвиватися, удосконалювати всі свої сервіси. Ми вже бачимо перші результати, і вони дуже гарні», – зазначила Наталія Калєніченко. 

Завдяки підтримці міжнародних партнерів усі заплановані заходи щодо модернізації Контакт-центру вже на завершальній стадії. Так, зокрема, запроваджено нову якість аналітики та нові можливості для платників. Серед них – скорочення до 50 % часу маршрутизації дзвінка, запровадження історії звернень, електронної черги, отримання інформації про наявність заборгованості за податковим номером тощо. Це вже дозволило збільшити середню кількість дзвінків на 20 %.

Під час зустрічі експерти EU4PFM презентували маркетингову стратегію модернізованого Контакт-центру ДПС. Серед її цілей – висвітлення нових можливостей Контакт-центру, підвищення обізнаності про такий канал комунікації з податковою, рівня лояльності та довіри ДПС та її послуг, формування іміджу ДПС як сучасної клієнтоорієнтованої організації, яка цінує потреби своїх клієнтів.

Так, зокрема, на думку експертів, для ефективного охоплення широкої аудиторії вкрай важливо ретельно керувати частотою звʼязку та використовувати широкий спектр каналів.

У ДПС, своєю чергою, подякували за презентацію, поради та пропозиції, які допоможуть подальшому удосконаленню роботи Контакт-центру.

Джерело: ДПСУ

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 529
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9916
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024166
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460