"Економічна правда" розповідає, що на телеграм-канали, які ведуть комерційну активність, можуть чекати перевірки податкових служб.
Про це повідомив очільник комітету з питань свободи слова Ярослав Юрчишин у коментарі для Liga.net.
За його словами, наразі немає напрацьованих механізмів, аби анонімні телеграм-канали реєструвалися як суб’єкт у сфері медіа та в результаті чого прозоро здійснювали свою комерційну діяльність. Юрчишин пояснює, що він лише може «мотивувати» канали до реєстрації.
Тож зараз передбачається пошук податковою службою спеціальних механізмів, щоб перевірити низку Telegram-каналів, які проявляють значну економічну активність. Наприклад, коли «поширюють рекламу та продають контент».
Але, як сказав нардеп, такі заходи не пов’язані з «деанонімізацією», бо це питання «господарських відносин».
Також в інтерв’ю для "Детектора медіа" пан Юрчишин заявляв, що його комітет планує надіслати спеціальний запит до Державної податкової служби щодо самої соцмережі та, зокрема, каналів, де нардепи спостерігають «багато реклами». Тобто де адміністратори телеграм-каналів проводять якусь економічну активність – та в результаті такої перевірки нардеп очікує «сльози та краплі».
«Ми країна у війні, ми по всьому світу просимо підтримки, тож логічно шукати джерела і в себе під носом», – підсумував Юрчишин.