• Посилання скопійовано

Оновлено порядок моніторингу держдопомоги суб'єктам господарювання

АМКУ затвердив зміни до Порядку проведення моніторингу державної допомоги суб'єктам господарювання. Зокрема, збільшено з 30 днів до 6 місяців максимальний строк проведення попередньої перевірки та аналізу інформації

Оновлено порядок моніторингу держдопомоги суб'єктам господарювання

Антимонопольний комітет розпорядженням від 14.03.2024 №12-рп (зареєстровано в Міністерстві юстиції 01.04.2024 за №473/41818) затвердив зміни до Порядку проведення моніторингу державної допомоги суб'єктам господарювання, затвердженого розпорядженням АМКУ від 28.12.2015 №43-рп.

Зокрема, уточнено, що під час проведення попередньої перевірки, передбаченої пунктом 13 цього Порядку, Уповноважений орган з метою проведення перевірки інформації про незаконну державну допомогу, чинну державну допомогу, яка не є або більше не може вважатись допустимою для конкуренції, або про неналежне використання державної допомоги може надіслати вимоги надавачу та отримувачу державної допомоги (заходів підтримки) щодо надання необхідної інформації, а також може звернутися до Заявників засобами поштового зв'язку або в електронній формі засобами інформаційно-комунікаційних систем щодо надання обґрунтувань вимог та обставин, викладених у повідомленні Заявників.

Строк проведення Уповноваженим органом попередньої перевірки та аналізу інформації про державну допомогу, що міститься в повідомленні Заявників, не повинен перевищувати 6 місяців (раніше 30 днів) з моменту отримання повідомлення.

За результатами попередньої перевірки, передбаченої п. 13 цього Порядку, Уповноважений орган, зокрема, надсилає заявнику не пізніше 6 місяців із дня отримання повідомлення, відповідь про:

1) неналежність повідомлених заходів підтримки до незаконної державної допомоги;

2) відсутність підстав для перегляду чинної державної допомоги;

3) необґрунтованість інформації про неналежне використання державної допомоги;

4) відсутність підстав для здійснення висновків на підставі наявної інформації про:

  • належність повідомлених заходів підтримки до незаконної державної допомоги;
  • наявність підстав для перегляду чинної державної допомоги;
  • неналежне використання державної допомоги.

Це розпорядження набере чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування. Станом на 15.04.2024 не опубліковане.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024161
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 470
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 8456
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024163
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460