• Посилання скопійовано

Електронна інформаційна взаємодія між ЄДР та ДПСУ - за новим порядком: опубліковано наказ

Мінфін та Мін'юст спільним наказом затвердили новий Порядок електронної інформаційної взаємодії між ЄДР й інформаційними системами ДПСУ. 26 вересня Наказ №2040/5/327 опубліковано, але він почне діяти після розміщення на сайті Мінʼюсту відповідного сервісу

Електронна інформаційна взаємодія між ЄДР та ДПСУ - за новим порядком: опубліковано наказ

Мінфін та Мін'юст спільним наказом від 05.07.2024 №2040/5/327 (зареєстрований у Міністерстві юстиції 09.07.2024 за №1026/42371) затвердили новий Порядок електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної податкової служби України.

Суб'єктами інформаційної взаємодії відповідно до цього Порядку є Міністерство юстиції України та Державна податкова служба України.

Організацію інформаційної взаємодії забезпечують технічний адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна податкова служба України.

Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в межах інформаційної взаємодії забезпечує:

  • передачу до інформаційних систем ДПСУ з інтервалом до двох годин інформації з Єдиного державного реєстру про реєстраційні дії у вигляді переліку ідентифікаторів реєстраційних дій, що проведені у такий період;
  • доступ до відомостей щодо кожної проведеної реєстраційної дії;
  • доступ до документів щодо обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість, та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

ДПСУ забезпечує доступ своїх територіальних органів до відомостей про проведені реєстраційні дії, документів, отриманих з Єдиного державного реєстру в межах інформаційної взаємодії.

Крім того, ДПСУ здійснює контроль відомостей, отриманих з Єдиного державного реєстру, зокрема відомостей про проведені реєстраційні дії, та коректності використання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта).

Якщо відомості, отримані з Єдиного державного реєстру, під час проведення контролю визнано помилковими (неповними), Державна податкова служба України надсилає до Єдиного державного реєстру повідомлення про неприймання відповідних відомостей із зазначенням причини їх неприймання.

Цей наказ набирає чинності з дня розміщення на вебсайті Міністерства юстиції України інформації про впровадження електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної податкової служби України з використанням засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта".

26 вересня Наказ №2040/5/327 опубліковано в "Офіційному віснику". Але він поки що не набрав чинності.

Відповідно втратить чинність наказ Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 18.03.2016 №759/5/371 "Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України".

 

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.202482
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 186
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 3496
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024157
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202458