• Посилання скопійовано

Комітет ВРУ рекомендує адміністрування страхування на випадок безробіття передати ПФУ

Комітет ВРУ з питань соцполітики рекомендує прийняти за основу законопроєкт №13167. Він спрямований на усунення Держслужби зайнятості від функцій управління Фондом страхування на випадок безробіття. Натомість адміністрування страхування планують передати ПФУ

Комітет ВРУ рекомендує адміністрування страхування на випадок безробіття передати ПФУ

6 травня 2025 року Комітет ВРУ з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів провів чергове засідання. На ньому розглядалися важливі законодавчі ініціативи, спрямовані на удосконалення трудового законодавства, пенсійного забезпечення та соціального захисту.

Зокрема, Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді включити проєкт Закону №13167 ""Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття" до порядку денного тринадцятої сесії ВРУ та за наслідками розгляду у першому читанні прийняти його за основу з урахуванням пропозицій і поправок. 

Нагадаємо, що основною метою законопроєкту є оптимізація та вдосконалення управління системою загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття через централізацію управлінських функцій у Пенсійному фонді України.

Законопроєкт спрямований на:

  • усунення Державної служби зайнятості від функцій управління Фондом страхування на випадок безробіття через постійні порушення законодавства та низьку ефективність управління;
  • передачу повноважень щодо адміністрування страхування на випадок безробіття до Пенсійного фонду України;
  • підвищення ефективності контролю за цільовим використанням коштів та оптимізацію адміністративних витрат.

Законопроєктом пропонується передати Пенсійному фонду функції виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі-Фонд) та надати йому повноваження щодо:

  • управління фінансовими ресурсами Фонду в межах затвердженого бюджету, акумуляції та обліку надходжень до Фонду;
  • призначення та виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття, надання соціальних послуг відповідно до Закону «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»;
  • розподілу і перерахування коштів на визначені цим Законом цілі;
  • контролю за цільовим та ефективним використанням коштів Фонду.

Пенсійний фонд здійснюватиме операції з обліку, розподілу та перерахування коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на підставі договору-делегування, укладеного з правлінням Фонду, в межах, визначених цим Законом. До укладення відповідного договору функції з обліку та розподілу коштів Фонду виконуватиме виконавча дирекція Фонду (в особі Державної служби зайнятості).

У разі прийняття цей Закон набере чинності з 1 січня 2026 року.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»