Основні правила роботи із запитами:
- дотримання термінів для надання відповіді;
- дотримання термінів для надання відповіді;
- способи реагування на необґрунтований запит;
- можливі наслідки запиту.
Базові правила безпечної роботи з будь-якими запитами:
1. На будь-який запит потрібно відповідати.
2. На будь-який запит потрібно відповідати вчасно.
Рекомендую закріпити роботу із запитами на підприємстві за конкретною особою, щоб не допустити пропуску строків для відповіді.
Олександр Смирнов – адвокат, керівник податкової практики консалтингової компаниї «Де Факто»
www.defacto.com.ua
Якщо Вас цікавить позиція адвоката з якогось питання, яке має відношення до податкових конфліктів або господарської діяльності підприємства - Ви можете повідомити про нього в коментарях і Ваші побажанні будуть враховані при підготовці наступних відео.
Підтвердить цінність даної інформації - поділіться з колегами!