Антимонопольний комітет України оштрафував компанію «Кока-Кола Бевериджиз Україна Лімітед» на 100 тис. грн за прострочену акцію.
Таке рішення спричинило те, що акційні пляшки напою Сoca-Сola Light продавалися в місцевих мережах супермаркетів після закінчення дії однієї з акцій, повідомляє Черкаське обласне територіальне відділення АМКУ.
При цьому умови і терміни дії акції було зазначено на зворотному боці етикетки, їх можна було прочитати, лише відірвавши її. Водночас напис «Правила на зворотному боці» було надруковано шрифтом білого кольору на сріблястій етикетці, що ускладнювало сприймання споживачем цієї інформації.
Для розгляду справи АМКУ створив тимчасову адміністративну колегію із працівників Черкаського та Кіровоградського відділень, а також центрального апарату комітету, яка вирішила, що оскільки на лицьовому боці етикетки не було зазначено термін дії акції, це могло вплинути на наміри споживачів з приводу купівлі акційних напоїв компанії після закінчення дії акції.
«Кока-Кола Україна» порушення визнала і штраф у розмірі 100 тис. грн сплатила.
АМК України оштрафував «Кока-Колу» за прострочену акцію
Про те, що акція вже закінчилася, можна було дізнатися, лише відірвавши етикетку
Джерело: ua-banker
Рубрика: Право і відповідальність/Відповідальність, санкції і штрафи
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати