• Посилання скопійовано

Порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів зазнає змін

Уряд вніс зміни до пункту 4 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

Відповідну постанову, розроблену Мінекономрозвитку, прийнято 26 вересня 2012 року.
Метою документа є визначення механізму притягнення до відповідальності виробників та реалізаторів тютюнової продукції, які причетні до реклами, стимулювання продажу або спонсорства цих виробів.
Цей нормативно-правовий акт передбачає викладення у новій редакції пункту 4 Порядку, який визначає порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів.
Прийняття постанови дозволить привести акти Кабінету Міністрів України у відповідність до чинного законодавства.

Джерело: Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Рубрика: Право і відповідальність/Відповідальність, санкції і штрафи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Відповідальність, санкції і штрафи»