• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

ДПС може повідомляти про податковий борг телефоном

Вилучено з «Моїх новин»

Одеські податківці запровадили практику повідомлення платників податків про наявність у них боргів, які не перевищують 3060 грн, засобами телефонного зв’язку шляхом автодозвону

ДПС може повідомляти  про податковий борг телефоном

Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.

ДПС в Одеській області інформує, що Законом України від 04 грудня 2020 року №1072-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», який набрав чинності 10.12.2020, внесено зміни, зокрема, до статті 59 «Податкова вимога» Податкового кодексу України, а саме:

«Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Тобто натепер у разі, якщо платник податків має суму боргу, яка не перевищує 3060 грн, такий платник податків не зможе про це дізнатися з податкової вимоги, яка насамперед має інформативний характер: в ній зазначають суму боргу, податок, дату виникнення податкового боргу, повідомлення про виникнення права податкової застави та можливі наслідки ухилення платника податків від сплати боргів.

З огляду не викладене, Головне управління ДПС в Одеській області в січні 2023 року запроваджує практику повідомлення платників податків про наявність у них боргів, які не перевищують 3060 грн, засобами телефонного зв’язку шляхом автодозвону, коли платнику буде повідомлено, що за ним обліковується податковий борг до зведеного бюджету, сукупний розмір якого перебуває в діапазонах: від 0,01 грн до 100,00 грн, від 100,01 грн до 500,00 грн, від 500,01 грн до 1000,00 грн та від 1000,01 грн до 3060 гривень.

Докладніше про заборговану суму, вид податку та підстави виникнення податкового боргу платник податків може дізнатись, звернувшись до фахівця управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС в Одеській області за місцем реєстрації як платника податків, в Електронному кабінеті платника або за номерами телефонів, розміщених на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Рубрика: Спрощена система/Загальні положення

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»