• Посилання скопійовано

Як отримати витяг в е-формі з Реєстру «єдинників»: нагадування від ДПС

У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу» «єдинник» отримує в е-формі витяг за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Е-кабінету

Як отримати витяг в е-формі з Реєстру «єдинників»: нагадування від ДПС

ДПС у Харківській області звертає увагу платників податків, що відповідно до п. 299.9 ПКУ фізична особа – підприємець, зареєстрована платником єдиного податку, має можливість подати запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку до контролюючого органу за місцем податкової адреси в один із таких способів:

  • поштою;
  • безпосередньо до контролюючого органу;
  • засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту.

Адміністративна послуга надається безоплатно. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу затверджені наказом Мінфіну від 16.07.2019 №308.

Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме – безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.

Підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.

У разі надсилання запиту з відміткою отримання витягу з реєстру платників єдиного податку «в електронному вигляді» платник отримує витяг в електронній формі за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом. 

Звертаємо увагу, що користувачі мобільного застосунку «Моя податкова» у розділі «Реєстри» можуть отримати інформацію з Реєстру платників єдиного податку.

Джерело: ДПС у Харківській області

Рубрика: Спрощена система/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»