• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

Втрата права на спрощену систему: підстави та строки переходу юридичних осіб на загальний режим

Вилучено з «Моїх новин»

ДПС у Тернопільській області нагадала причини втрати статусу платника єдиного податку третьої групи. Серед підстав – перевищення ліміту доходу, податковий борг, заборонені види діяльності, розрахунки та набуття статусу резидента Дія Сіті

Втрата права на спрощену систему: підстави та строки переходу юридичних осіб на загальний режим

ДПС у Тернопільській області розповіла, що юридичні особи – платники єдиного податку зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування у випадках, визначених пп. 298.2.3 ПКУ. Зокрема, це відбувається при перевищенні встановленого для третьої групи обсягу доходу, застосування способу розрахунків, не передбаченого ПКУ, здійснення заборонених для спрощеної системи видів діяльності, зміни організаційно-правової форми, провадження видів діяльності, не внесених до реєстру платників єдиного податку, наявності податкового боргу понад встановлений ПКУ розмір протягом двох послідовних кварталів, податкового боргу з єдиного податку у випадках, пов’язаних із мінімальним податковим зобов’язанням, а також у разі набуття статусу резидента Дія Сіті.

Перехід на сплату інших податків і зборів здійснюється у строки, визначені ПКУ. Залежно від підстави це може бути з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом або періодом, у якому допущено порушення, або в останній день другого із двох послідовних кварталів – якщо підставою є податковий борг.

Юридичні особи – платники єдиного податку третьої групи зобов’язані у податковій декларації окремо відображати дохід, що оподатковується за основною ставкою єдиного податку, а також суму перевищення граничного обсягу доходу, яка оподатковується за подвійною ставкою. Крім того, окремо зазначаються доходи, отримані від застосування способу розрахунків, не передбаченого ПКУ, або від здійснення видів діяльності, що не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

ПКУ також передбачає застосування подвійної ставки єдиного податку до суми перевищення граничного обсягу доходу, доходів, отриманих із використанням недозволеного способу розрахунків, а також доходів від видів діяльності, несумісних зі спрощеною системою оподаткування. Це не звільняє платника від обов’язку перейти на загальну систему оподаткування у строки, встановлені ПКУ.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у Тернопільській області

Рубрика: Спрощена система/Юрособи на єдиному податку

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Юрособи на єдиному податку»