ДПС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. 299.9 ПКУ за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – Реєстр). Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Форма запиту про отримання витягу з Реєстру та форма витягу з Реєстру затверджені наказом Мінфіну від 16.07.2019 р. №308 «Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу з реєстру платників єдиного податку» (далі – наказ №308).
Запит про отримання витягу з Реєстру подається особисто представником платника єдиного податку чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку платника єдиного податку за формою, затвердженою наказом №308.
У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ платника єдиного податку, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.
Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів платника єдиного податку, із зазначенням дати підписання.
Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Відповідно до проставленої платником відмітки у формі запиту витяг з Реєстру надсилається платнику в електронному вигляді або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
На сьогодні здійснюються заходи щодо можливості отримання витягу з Реєстру засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (сервіс «Листування»).
Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату його формування.