
Мінцифри повідомляє, що Уряд ухвалив постанову, яка визначає точний перелік послуг у центрах надання адмінпослуг. Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори — працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс. Інформацію додамо на Гід з держпослуг, щоб ви на зручному сайті знаходили все необхідне.
З ключових змін:
- Українці зможуть оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові послуги за один візит до ЦНАПу без поїздок до різних установ;
- Оновили повний перелік послуг та впровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців;
- Визначили обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:
- 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання;
- 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу;
- 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.
Детальніше про оновлення та повний перелік послуг у ЦНАПах шукайте за посиланням.