• Посилання скопійовано

Як залишатися на зв’язку під час знеструмлень?

Мінцифри радить перевірити наявність підключення за технологією X-PON, щоб мати доступ до інтернету до 72 годин без електрики. Це можна зробити на інтерактивній мапі від Мінцифри та ЛУН або зателефонувавши своєму провайдеру

Як залишатися на зв’язку під час знеструмлень?

Міністерство цифрової трансформації України розповідає, що Київ та 9 областей України опинилися під комбінованою атакою країни-терориста. Зараз у цих областях діють спеціальні графіки аварійних знеструмлень, та, попри це, українці залишаються зі зв’язком.

Оператори мобільного зв’язку були готові до таких ситуацій: їхні інженерні бригади працюють у посиленому режимі, а базові станції переходять на акумуляторні батареї та генератори, щоб забезпечити українців критично важливим звʼязком.

Підготуйтеся й ви до блекаутів, щоб максимально ефективно використовувати наявний ресурс і завжди бути на зв’язку. Ось кілька порад:

Порада №1. Завчасно завантажте Мапу Пунктів незламності в Дії – з головного екрана застосунку. Так ви завжди знайдете найближче місце, де можна зарядити телефон, підключитися до інтернету або зателефонувати рідним.

Порада №2. Якщо ви хочете мати стабільний домашній інтернет навіть під час тривалих знеструмлень, під’єднайтеся до провайдерів, що використовують технологію XPON. Ця технологія дає змогу мати інтернет до 72 годин під час блекаутів.

Перевірте, чи підключив ваш провайдер XPON, на інтерактивній мапі від Мінцифри та ЛУН. Якщо ваш провайдер уже використовує технологію, купіть повербанк і підключіть його до роутера та абонентського термінала ONU, щоб забезпечити автономну роботу мережі.

Порада №3. Якщо зв’язок вашого оператора погіршився або зник через перевантаження мережі чи пошкодження станції, скористайтеся національним роумінгом. Ця функція дасть вам змогу під’єднатися до мережі будь-якого іншого доступного оператора.

Як це зробити?

1. Вимкніть автовибір мережі. На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор. На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

2. Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.

3. Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.

4. Перевірте можливість вихідного дзвінка чи SMS.

Залишайтеся на зв’язку. Дбаємо, щоб він працював стабільно.

Джерело: Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»