
Адвокат Богдан Янків у своєму Телеграм-каналі розповів про подання заяви та ключові вимоги при реєстрації волонтером.
Якщо ви займаєтеся волонтерською діяльністю та приймаєте донати на особисту картку - тоді ця інструкція точно стане вам у пригоді.
Для чого потрібно реєструватися волонтером?
Реєстрація дає законні підстави не включати отримані суми донатів до свого доходу на підставі пп. «б» пп. 165.1.54 ПКУ.
Порядок подання заяви визначений Наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 №1089.
Для реєстрації волонтером потрібно подати заяву форми №1-РВ з позначкою «Включення до реєстру».
У заяві обов’язково зазначаються:
- ваші паспортні дані та адреса реєстрації;
- реквізити рахунку, на який надходитимуть донати, та дата його відкриття;
- дата початку волонтерської діяльності (не може бути раніше дати відкриття рахунку та у будь-якому разі - не раніше 21.11.2013);
- категорії осіб, на користь яких буде надаватися благодійна допомога.
Заяву на реєстрацію волонтером можна подати декількома способами:
- онлайн через Електронний кабінет платника податків - швидко та зручно;
- у паперовій формі - особисто у ДПС;
- поштою - у цьому випадку справжність підпису на заяві засвідчується нотаріально.
Адвокат зауважив, що онлайн або особисто подати заяву можна у будь-який територіальний орган ДПС, незалежно від місця вашої реєстрації, тоді як поштою заява подається до ДПС за основним місцем обліку.
За результатом включення до реєстру волонтерів отримаєте Витяг з Реєстру волонтерів.
