• Посилання скопійовано

Придбані в Інтернеті квитки відтепер можна повернути Online

"Укрзалізниця" впровадила послугу Online повернення проїзних документів

Придбані в Інтернеті квитки відтепер можна повернути Online

Удосконалюючи сервіс для пасажирів та враховуючи їх побажання, Укрзалізниця впровадила послугу Online повернення проїзних документів  на сайті booking.uz.gov.ua

Online повернення електронних квитків у разі необхідності можна здійснити на сайті booking.uz.gov.ua через кабінет користувача.

1. Для повернення Електронного проїзного документа (ЕПД) та/або Бланка замовлення, що були оформлені через сайт booking.uz.gov.ua,  необхідно зайти до кабінету користувача:

- скористатися вкладкою «Актуальні квитки»

- обрати проїзні документи, які необхідно повернути

- обрати опцію «Повернути»:

- підтвердити або відмовитись від повернення:

До уваги користувачів!

- Повернення Бланка замовлення можливе лише за умови, що проїзні документи не були роздруковані в залізничній квитковій касі.

- Повернення ЕПД та Бланка замовлення на сайті booking.uz.gov.ua можливо незалежно від місця їх оформлення.

- Повернення резерву здійснити неможливо.

- При поверненні Бланка замовлення буде здійснено повернення всіх документів із цього замовлення.

При обранні опції «Підтвердіть повернення» відкриється вікно зі сформованим Документом на повернення.

При поверненні ЕПД, документ на повернення є розрахунковим документом. При поверненні Бланка замовлення, документ на повернення не є розрахунковим документом.

При обранні опції «Відмовитись від повернення» здійснюється повернення в розділ «Актуальні квитки».

Повернення коштів на картку клієнта здійснюється Укрзалізницею в максимально стислий термін, адже відмова від необхідності повернення через касу, заповнення актів повернення значно прискорює процедуру.

2. Для повернення ЕПД та/або Бланка замовлення, що були оформлені через інші системи придбання квитків (окрім залізничних кас), необхідно:

 скористатися вкладкою «Повернення квитка» та заповнити наступні поля:

- UID - унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, що знаходиться у верхньому рядку документа),

- фіскальний номер квитанції (ФК, розміщений у правому верхньому куті документа),

- ім’я та прізвище особи, для якої було оформлено документ.

- обрати опцію «Повернути квиток»:

- підтвердити або відмовитись від повернення:

До уваги користувачів!

При цьому слід зауважити, що повернення коштів на картку клієнта здійснюється тою системою, через яку було придбано електронний посадочний документ або бланк замовлення.

Можливість повернення ЕПД та Бланку замовлення на сайті booking.uz.gov.ua припиняється за 1 год. 00 хв. до відправлення поїзда з початкової станції.

 

Джерело: Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниця»

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»