Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. №523-р, з 1 жовтня 2014 року окремі послуги, які надаються підрозділами міграційної служби, будуть надаватися виключно через утворені місцевими державними адміністраціями центри надання адміністративних послуг.
Зокрема, мова йде про оформлення та видачу паспорта громадянина України, у тому числі у зв’язку зі зміною прізвища та замість пошкодженого, втраченого або викраденого, вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку, реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, а також видачу довідки про реєстрацію місця проживання та місця перебування.
Пунктом 3.8 згаданого розпорядження КМУ передбачено вимогу щодо недопущення із зазначеної дати прийому заяв суб’єктів звернень (у тому числі тих, що надійшли поштою) щодо адміністративних послуг, які надаються через центри їх надання, видачі суб’єктам звернень оформлених результатів надання адміністративних послуг або рішення про відмову в їх наданні.
Таким чином, для отримання зазначених послуг, з 1 жовтня необхідно звертатися виключно до центрів надання адміністративних послуг за місцем проживання. Інформацію про місце знаходження центрів надання адміністративних послуг можна отримати у місцевих державних адміністраціях або у підрозділах міграційної служби.
Заяви про надання адміністративних послуг, що надіслані суб’єктами звернення поштою до такої дати, але надійшли після неї, не пізніше одного робочого дня після їх надходження передаються відповідним центрам надання адміністративних послуг, про що суб’єкти звернення повідомляються в установленому законодавством порядку.