Це інтерактивний сервіс, який дозволяє киянам в режимі онлайн відслідкувати стан відновлення комунальних послуг, які тимчасово припинені у результаті аварійних пошкоджень та планових робіт. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
«Використовуючи дані карти, кияни матимуть змогу дізнатися про наявність аварійної ситуації у своєму будинку, відповідального та орієнтовні терміни її усунення. Частота оновлення даних дозволяє кожному користувачеві отримувати оперативну інформацію про хід проведення ремонтних робіт, а також орієнтовні дати відновлення послуги», – говорить він.
На карті відображено стан робіт з відновлення електропостачання, опалення, холодного та гарячого водопостачання, робіт на каналізаційних мережах. У перспективі до цього переліку будуть додані розділи щодо дорожніх та ліфтових робіт, а також газопостачання.
Він також додав, що мешканці можуть долучитися до створення карти, залишивши звернення за телефоном міського контакт-центру 1551 та диспетчерської з питань житлово-комунального господарства – 1557.
«Ми готові також до конструктивних пропозицій з боку користувачів сервісу щодо покращення зручності та інформативності сервісу. Їх можна направити на електронну адресу support@1551.gov.ua», – зазначив Петро Пантелеєв.
Банер з посиланням на карту знаходиться на головній сторінці офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації.