3 грудня, під час брифінгу Міністр Кабінету Міністрів України, Ганна Онищенко представила Концепцію створення Національного контактного центру, яку було схвалено 2 грудня під час засідання Уряду.
Міністр нагадала, що вже не один рік функціонує державна установа «Урядовий контактний центр», звернувшись до якої за єдиним номером 0-800-507-309 або зайшовши на єдиний веб-сайт www.ukc.gov.ua, можна отримати кваліфіковану консультацію. Національний контактний центр заплановано створити на базі існуючого Урядового контактного центру.
«На сьогодні Урядовий контактний центр обслуговує всі органи виконавчої влади. Ідея створення Національного контактного центру – поступове розширення тих органів державної влади, до яких можуть направляти свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі ми плануємо долучити Адміністрацію Президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а в подальшому – органи місцевого самоврядування. Якщо говорити цифрами – то заплановано близько 13 тисяч суб’єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ», - зазначила Ганна Онищенко.
Крім того, Міністр повідомила, що Секретаріат Кабміну, спільно з Держагентством з питань електронного урядування та Урядовим контактним центром планують розширити кількість каналів взаємодії з громадянами.
«Крім єдиного телефонного номера та єдиного веб-порталу, де можна залишити свої звернення, ми пропонуємо створити два додаткових канали зв’язку – перший - мобільний додаток, який безкоштовно можна буде завантажити на телефон чи планшет і, відкривши, зареєструвати своє звернення до будь-якого органу. Другий – використання геоінформаційних систем, який дозволятиме отримувати інформацію з прив’язкою до карти України – в он-лайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати на якому етапі вирішення тих чи інших проблем», - поінформувала Міністр.