Про це йдеться в повідомленні компанії.
Згідно із повідомленням, такий крок зумовлений нерентабельністю співпраці "Укрпошта" із Головним інформаційно-обчислювальним центром, про що засвідчив аналіз економічної ефективності надання послуг, зокрема, послуги із приймання платежів за договором з КП "ГІОЦ", проведений "Укрпоштою" у другій половині 2016 року.
За даними аналізу, винагорода від прийнятих від населення платежів, яку отримує за свої послуги Київська міська дирекція "Укрпошти", не забезпечує покриття витрат дирекції на надання таких послуг та є збитковою для компанії.
З урахуванням цього факту та законодавчо встановленою забороною для держпідприємства надавати збиткові послуги (за винятком універсальних поштових послуг), у грудні "Укрпошта" звернулася до ГІОЦ із пропозицією підняти тариф на послуги "Укрпошти" з приймання платежів, йдеться у повідомленні.
"Оскільки КП ГІОЦ відмовило у зміні тарифу, а строк дії відповідного договору між двома підприємствами завершувався 31 грудня 2016 року, "Укрпошта" ухвалила рішення не подовжувати строк дії договору на невигідних для себе умовах", - зазначили в компанії.
Як зазначили в компанії, до моменту відновлення такої співпраці, жителі м. Київ можуть сплачувати рахунки за повідомленнями КП ГІОЦ через відділення комерційних банків та різноманітні сервіси електронних платежів.