Міністерство інфраструктури України розповідає, що під час карантину Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення.
В умовах карантину, як важлива стратегічна компанія, Укрпошта має забезпечити стабільну і, насамперед, безпечну роботу працівників. Тому, наразі, частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень. Це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією.
Тому з 12 березня по 3 квітня 2020 р. (включно) Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox».
Зокрема, відтепер:
- Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів. У аркуші ф. 8 обов’язково зазначити дату та написати «Вкладено у поштову скриньку». Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
- Рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставляти відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
ВАЖЛИВО!!! З 17 березня 2020 р. і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
***
Читайте також: Нові правила роботи «Укрпошти» через карантин