Економічна правда розповідає, що за повідомленням прес-слуби компанії «Нова Пошта», вона з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до 3 квітня.
«Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно.
«Нова пошта» продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг нашої доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка», – йдеться у повідомленні.
Нагадуємо:
«Нова пошта» вносить зміни у роботу своїх відділень, розташованих у торговельно-розважальних центрах, у зв'язку із введенням карантиннних заходів.
«Укрпошта» продовжуватиме працювати у звичайному режимі та просить уникати черг та не заходити за обмежувальні лінії біля стійок обслуговування клієнтів.
Під час карантину «Укрпошта» частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення.