Російська Федерація вдалася до повномасштабного наступу на територію України. Тим часом українці скаржились на проблеми з доступом до мережі, однак мобільні оператори наголосили на безперервності у наданні власних послуг мобільного зв’язку.
Про те, чи може залишитись Україна без зв'язку – в матеріалі РБК-Україна.
«Київстар»
У коментарі РБК-Україна, пресслужба «Київстар» повідомила про стабільну роботу: забезпечення мобільного зв’язку й фіксованого інтернету.
Водночас внаслідок підвищеного трафіку – деякі з користувачів на окремих ділянках могли зіткнутися з короткочасними перевантаженнями.
«Через підвищений трафік у мережі на окремих ділянках можуть періодично виникати короткочасні перевантаження, однак технічні системи компанії швидко усувають ці складнощі. "Київстар" використовує усі технічні можливості й ресурси, щоб абоненти були на зв’язку», – відзначає пресслужба.
Інформаційні системи й канали підтримки клієнтів також продовжують стабільну роботу.
lifecell
«Пріоритетами компанії є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку. Станом на сьогодні мобільна мережа оператора працює у штатному режимі. В умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, час від часу з’єднання може відбуватись не з першого разу», – повідомила у коментарі РБК-Україна пресслужба lifecell.
Для мобільного оператора сьогодні пріоритетним завданням є забезпечення роботи його мережі для власних клієнтів. Компанія обіцяє робити усе можливе для надання послуг за будь-яких умов.
«Компанія готова до погіршення ситуації та підвищення рівня загрози, опрацьовані різні сценарії розгортання подій», – додає пресслужба.
Vodafone
На жаль, мобільний оператор поки що не прокоментував ситуацію.
***
А найбільша спільнота бухгалтерів в Україні – у нашій групі на Facebook