Київська міська рада розповідає, що із 1 листопада Центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) Києва скасовують можливість запису на конкретну годину прийому.
Від завтра заявників прийматимуть за електронною чергою, що формуватиметься у приміщеннях ЦНАПів. Усі, хто мав запис, будуть прийняті першочергово.
Звертаємо увагу, що у разі відсутності світла ЦНАПи не надають послуг, пов’язаних із роботою електронних систем/реєстрів, а саме:
- паспортні послуги (крім вклеювання фото у паспорт громадянина України 25, 45 років);
- реєстрація майна;
- реєстрація бізнесу;
- витяги з Державного земельного кадастру;
- послуги при народженні дитини;
- послуги в будівельній сфері;
- Є-Декларація.
У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня, ЦНАПи починають працювати через 30 хвилин після закінчення повітряної тривоги.
У разі оголошення повітряної тривоги під час робочого дня усі працівники та відвідувачі переходять до найближчого укриття. У цьому разі роботу відновлюють протягом 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.
Сall-центр працюватиме у посиленому режимі. Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг, стану розгляду та готовності поданих документів можна отримати за телефонами: 044-202-60-38, 044-202-60-39.