• Посилання скопійовано

Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном?

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Мінреінтеграції розповіло, як можна отримати картку платника податків

Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном?

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України розповідає, що, перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

 

Які документи потрібні?

1. Заповнена заява за формою №5ДР.

2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де можна отримати картку платника податків:

  • особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • через представника в українській податковій.

Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

  • довіреність,
  • документ, що посвідчує особу представника,
  • копію документа, що посвідчує особу довірителя.

Джерело: Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»