До Системи BankID НБУ підключився національний мобільний оператор Київстар.
Тепер, використовуючи Систему BankID НБУ, абоненти передплаченого зв’язку Київстар у мобільному додатку «Мій Київстар» зможуть пройти ідентифікацію для переходу на контрактну форму обслуговування.
Перехід на контрактну форму обслуговування або реєстрація мобільного номера є найдієвішим захистом SIM-карти абонента від шахрайства. Що більше користувачів скористаються такою можливістю, то складніше буде шахраям завдати шкоди клієнтам українських банків.
«Ми раді вітати в Системі BankID НБУ одного з ключових операторів на ринку стільникового зв’язку України. Ми упевнені, що використання системи мобільними операторами не лише буде зручним для користувачів, але й сприятиме зменшенню рівня шахрайства у фінансовій сфері», – зауважила Ольга Василєва, заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ.
Тож абонентам Київстар для отримання послуги з переходу на контрактну форму обслуговування більше не обов’язково йти до фірмового магазину оператора з документами, що засвідчують особу. Усе це можна зробити онлайн, маючи рахунок в одному із 39 банків, що є учасниками Системи BankID НБУ.
«В умовах війни, коли люди перебувають у постійному стресі, вони частіше стають жертвами шахраїв. Щоб захистити номер телефону наших абонентів, ми в Київстар значно спрощуємо перехід на контрактні тарифи, де обслуговування персоналізоване й значно безпечніше. І у цьому нам дуже допомагає Національний банк разом із Системою BankID та інші інструменти цифрової ідентифікації», – прокоментувала Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар.
Наразі Систему BankID НБУ використовують усі три найбільші мобільні оператори України. Нагадаємо, що у квітні 2021 року до Системи BankID НБУ підключився перший великий мобільний оператор lifecell Україна, а у квітні 2022 року ще один – Vodafone Україна.