• Посилання скопійовано

В Україні запустять електронні соціальні картки

В Україні запровадять електронні соціальні картки. Тестування відбуватиметься у чотирьох пілотних областях - Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській

В Україні запустять електронні соціальні картки

Міністерство соціальної політики України розповідає, що 11 вересня у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях розпочалося бета-тестування системи кейс-менеджменту. Впровадження та розвиток механізмів кейс-менеджменту для надання соціальних послуг є одним із пріоритетних завдань проєкту Плану відновлення України за напрямом «Соціальний захист».

Електронний кейс-менеджмент покликаний оптимізувати роботу соціальних працівників та забезпечити  системний підхід до організації надання соціальних послуг вразливим категоріям населення та особам/сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах.

«Кейс-менджмент дозволяє організувати надання соціальних послуг виходячи з потреб конкретної людини чи родини. Соціальний працівник пропонує саме ті соціальні послуги та інші види підтримки, які зможуть допомогти людині вийти зі складної ситуації. Цифровізація цього процесу робить його максимально прозорим, картка людини більше не загубиться. Тепер з'являється електронна персональна картка людини з її соціальною історією, приблизно так само, як електронна медична картка пацієнта з історією лікування.  Той, хто отримує соціальні послуги, також має доступ до цієї картки, до переліку всіх запланованих дій і разом з соціальним працівником рухається до вирішення складної ситуації», – зазначила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.

З метою створення відповідних умов для надання соціальних послуг із використанням цифрових інструментів в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (далі ЄІССС) розроблено частину тестового середовища соціального вебпорталу Мінсоцполітики, зокрема кабінети отримувача соціальних послуг, надавача соціальних послуг і кейс-менеджера, реалізовано можливість подання заяви/повідомлення про надання соціальних послуг і відстеження результатів їх розгляду, а також – заяв надавачами соціальних послуг про включення їх до Реєстру надавачів соціальних послуг.

Маючи чітке уявлення про увесь перелік наявних у громаді ресурсів, людина зможе сама обирати соціальні послуги для вирішення своєї ситуації. Нова система допоможе найефективніше співпрацювати з кейс-менеджером та обирати найкращі рішення для виходу з кризи.

Створення функціонала електронного кейс-менеджменту стало можливим завдяки впровадженню ЄІССС. Розбудову системи адмініструє ІТ-підприємство соціальної сфери – ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України.

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»