Компанія "Київстар" підтвердила інформацію користувачів про те, що зранку 20 грудня у роботі оператора виникли складнощі. Там заявили, що вже усувають проблему та працюють над відновленням сервісів.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Facebook-сторінку компанії.
Як зазначили у пресслужбі компанії "Київстар", їм відомо, що в абонентів наразі виникають складнощі зі звʼязком у низці міст на заході і півдні України.
"Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності.
Найближчим часом компанія повідомить абонентів щодо компенсацій. Дякуємо за розуміння та підтримку", - йдеться в повідомленні.
Там також уточнили, що мережа все ще перебуває на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.
Що відомо про новий збій у "Київстарі"
Нагадаємо, що сьогодні вранці користувачі українського мобільного оператора "Київстар" знову повідомили про збої у роботі.
Зокрема, абоненти скаржаться на відсутність зв'язку, неможливість перевірити стан рахунку. Крім того, вони не можуть скористатися іншими послугами у додатку, який також не працює.
Збій у "Київстарі" через кібератаку
Нагадаємо, що 12 грудня стався масштабний збій у роботі телекомунікаційної компанії "Київстар". Офіційно мережу атакували хакери, через що відкрито справу за вісьмома статтями.
Через збій у роботі оператора по всій країні абоненти фіксували відсутність мобільного зв'язку, також відсутність роботи сайту оператора, мобільного застосунку. Крім того, не було доступу до інтернету.
Також через збій виникли проблеми з роботою банкоматів та pos-терміналів, а в низці міст "лягла" система сповіщення про повітряну тривогу.
Додамо, що до цього часу "Київстар" повністю не оговтався від хакерської атаки і продовжує працювати над повним відновленням роботи. Ще вчора оператор повідомив, що планує зняти обмеження на швидкість мобільного інтернету.