• Посилання скопійовано

«Дія» хоче додати у чат-бот помічника на основі ШІ

За словами Федорова, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї із «топових міжнародних компаній». Технологію назвуть Надією

«Дія» хоче додати у чат-бот помічника на основі ШІ

«Дія» працює над впровадженням помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Технологію назвуть Надією.

Про це повідомив міністр цифрової трансформації Федоров. 

За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї із «топових міжнародних компаній». Проте про яку саме компанію йдеться, він не вказав. 

«Це буде чат-бот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії"», – запевнив він.

Федоров підкреслив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас міністра «не зовсім влаштовує» швидкість відповідей, тому у відомстві працюють і на над цим.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»