Міненерго у своєму Телеграм-каналі пропонує невеликий путівник, що допоможе розібратись, яке рішення найбільше підійде під ваш запит, якщо ви бажаєте здобути енергонезалежність та підвищити енергоефективність свого житла чи бізнесу. Насамперед потрібно визначитись, хто саме буде позичальником і на якому рівні ухвалювати рішення. Для цього можна ознайомитись з інформацією про діючі програми на сайті Міненерго за посиланням.
1. Споживач визначився з потребами, що далі? Час ознайомитись з умовами обраної програми. Це можна зробити на сайті Міністерства енергетики України та на ресурсах банків-партнерів.
2. Коли ви переконались, що програма підходить для розв'язання вашої проблеми, – саме час для попередньої технічної консультації. Варто уважно ознайомитись з наявним досвідом та застереженнями щодо використання відповідної техніки, порадитись з представником виробника чи технічним консультантом, пошукати інформацію про схожі рішення в інтернеті, обрати потенційну модель обладнання та підготувати відповідні запитання для продавця-консультанта, технічного експерта тощо.
3. Якщо після попередньої консультації ви переконались, що пропоноване фінансове рішення вам підходить – час для першого звернення до банківської установи. Ознайомтесь із переліком банків, долучених до співпраці з державою в цільових програмах. Оберіть один чи декілька і поцікавтесь інформацією щодо умов кредитування.
4. Банк надав попередню інформацію щодо програм. Тепер можна зробити запит до обраного банку з проханням прорахувати деталі майбутнього кредиту. Такий запит до більшості банків можна зробити телефоном. Представник банку може повідомити, чи є перешкоди для укладання договору, відповісти на запитання щодо хронології виплат за кредитом, переліку документів, потрібних для угоди, та призначити час зустрічі для підписання. Працівник банку також ознайомить вас із додатковими документами та довідками, що можуть знадобитись для банку.
5. Ви підписали договір з банком, обладнання закуплено. Не зволікайте з його монтажем та запуском. Зверніть увагу, що для дотримання угоди та дії фінансових умов обладнання має бути встановлене у визначені терміни, а на запит банку має бути надано звіт відповідно до умов фінансової програми.
6. На будь-якому етапі участі у програмі ви можете звернутись на урядову гарячу лінію 15-49 СТРУМ, фахівці якої зорієнтують вас щодо можливих рішень та шляхів уникнення неприйнятних для споживача результатів.
7. Ви – щасливий власник обладнання, що сприяє підвищенню енергоефективності та допомогає державі та співгромадянам ощадливо споживати енергоресурси! Дякуємо за співпрацю!!!
8. Ваші сусіди та оточення мають схожу проблему та перебувають на початковому етапі її розв'язання? Поділіться отриманим досвідом! При цьому, будь ласка, надавайте повну інформацію та користуйтесь офіційними джерелами.
За більш детальною інформацією щодо кожного етапу ви можете ознайомитись за посиланням на сайті Міненерго та на сайтах банків-партнерів.