
«Судово-юридична газета» розповідає, що у разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку.
Як писалось раніше, Кабмін видав постанову про передачу даних пацієнтів з Електронної системи охорони здоров’я на Портал Дія.
Також Уряд затвердив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) інформувати пацієнтів не лише через СМС, а й через альтернативні канали.
Тепер повідомлення з ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого починають надходити в Viber. Про це попередили в Національній службі здоров’я України.
Водночас наголошується, що СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень.
Відповідні зміни внесені в постанову КМУ від 25.04.2018 №411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я».
У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку. У разі відсутності у пацієнта Viber – буде доставлено СМС.
Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію.
Пацієнти, які не мають телефона, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку.
При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефона, з типом методу автентифікації пацієнта «за документами» лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.