
За повідомленням видання "Економічна правда", 26 квітня у "Дії" та терміналах банків фіксують технічний збій. Про це відомо із додатку "Дії" та повідомлення КМДА.
Наразі через збій у "Ощадбанку" не працють термінали у київському метро.
Окрім цього, користувачі не можуть користуватись додатком "Дія".
ЕП звернулась із коментарями до "Ощадбанку" та Мінцифри. (від ред. ДК Поки офіційної інформації від влади немає, як тільки вона зʼявиться, ми про це обовʼязково повідомимо)
У "Новій пошті" також повідомили про збій. За повідомленням компанії, проблеми на стороні підрядника, але мова не йде про хакерську атаку.
"Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково", – додали у компанії.
Про проблеми також повідомили у "Райффайзен банку".
UPD_26/04/2025 о 10.30
Масштабний збій онлайн-сервісів стався через проблему у дата-центрі
Основна причина збою – відключення світла у дата-центрі. За словами Бахмацького, мова про кібератаку на дата-центр не йде, проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення. Про це йдеться в публікації "Економічної правди".
Деталі від Дії
Дія в Телеграм-каналі наголосила, що через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.
Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів.
Дія обіцяє, що зовсім скоро всі документи та послуги знову будуть знов доступні. Строків відновлення не вказано.
Ощадбанк
Через тимчасовий збій у роботі одного з великих центрів обробки даних наразі не працюють і деякі сервіси "Ощадбанку".
За даними прес-служби фінустанови, ці проблеми стосуються не лише "Ощадбанку", але й багатьох інших надавачів діджитальних послуг.
"Відповідні служби роблять все можливе для того, щоб оперативно відновити роботу сервісів. Вибачаємося за тимчасові незручності!", - додали у прес-службі.
ПриватБанк
У пресслужбі банку заявили, що всі сервіси "ПриватБанку" працюють у штатному режимі.
"Ми уважно стежимо за ситуацією і підтримуємо посилену готовність технічних команд. Жодних збоїв у роботі систем і сервісів поки що не зафіксовано", - зазначили у пресслужбі.
Ситуація з Monobank
Сервісів Monobank, на відміну від терміналів "Ощадбанку", збій не торкнувся.
"Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну та методичну допомогу", - написав співзасновник Monobank Олег Гороховський.
При цьому, за його словами, імовірно, сталася хакерська атака на один із великих дата-центрів.
"Серверні потужності Monobank зарезервовані тричі: Київ, Варшава, Amazon", - додав він.