• Посилання скопійовано

Як розбудувати комплаєнс та забезпечити стійкість підприємству: новий освітній курс на Дія.Бізнес

На порталі Дія.Бізнес зʼявився новий освітній курс. Він допоможе представникам бізнесу здобути базові знання та навички у сфері доброчесності та комплаєнс-менеджменту

Як розбудувати комплаєнс та забезпечити стійкість підприємству: новий освітній курс на Дія.Бізнес

Міністерство цифрової трансформації України розповідає, що на порталі Дія.Бізнес зʼявився новий освітній курс, який допоможе представникам бізнесу здобути базові знання та навички у сфері доброчесності та комплаєнс-менеджменту.

А також напрацювати підходи для ведення прозорих бізнес-процесів, мінімізувати ризики та забезпечити стійкість та конкурентоспроможність компаній у майбутньому.

Курс «Зміцнюючи доброчесність: мінімізація ризиків та розбудова комплаєнсу бізнесом під час відбудови» містить 12 серій. Після перегляду ви дізнаєтеся: 

  • що таке доброчесність та репутація бізнесу, 
  • що таке комплаєнс-система та як її впроваджувати,  
  • як ефективно працювати з персоналом,
  • як перевіряти контрагентів для співпраці,
  • як побудувати прозорі бізнес-процеси для потенційної участі у проєктах відбудови України.

Спікери курсу – представники українського бізнесу, які успішно впроваджують комплаєнс на своїх підприємствах та діляться практичним досвідом і інструментами, які допоможуть налагодити внутрішні процеси та забезпечити високі стандарти етичної поведінки в бізнесі.

Освітній курс створений для малого та середнього бізнесу і побудований на основі міжнародних стандартів у сфері ділової доброчесності. 

Пройти курс можна на порталі Дія.Бізнес за посиланням.

Комплаєнс – це система, яка допомагає компаніям попередити та подолати ризики недотримання вимог законодавства, правил і рекомендацій, етичних стандартів, а також на уникннути санкцій. Завдяки комплаєнсу бізнес здобуває хорошу репутацію на ринку та довіру клієнтів і партнерів.

Окрім того, на порталі Дія.Бізнес опублікований гайд «Compliance Navigator: шлях до відповідального та ефективного бізнесу», який допоможе бізнесу ознайомитися з інструментами комплаєнсу, корисними посиланнями для перевірки контрагентів та працівників, а також рекомендаціями й практичними кроками для успішного впровадження комплаєнс-системи. 

Освітній курс розроблено Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та за підтримки UNDP в Україні та фінансування Урядів Японії та Німеччини.

Джерело: Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Рубрика: Суспільство і життя/Економіка

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Економіка»