• Посилання скопійовано

Скасовуєте реєстрацію РРО: як додати реєстраційне посвідчення до заяви в Е-кабінеті?

Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви в Е-кабінеті слід у переліку документів обрати ф. №4-РРО. Під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»

Скасовуєте реєстрацію РРО: як додати реєстраційне посвідчення до заяви в Е-кабінеті?

Подання заяви про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) через Електронний кабінет потребує прикріплення відповідних документів, зокрема реєстраційного посвідчення. Щоб процес був правильним і технічно безпомилковим, варто дотримуватися чіткого алгоритму дій, визначеного Порядком №547.

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 1 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547 (далі – Порядок №547), реєстрація РРО діє до моменту її скасування. Однією з підстав для скасування є подання суб’єктом господарювання заяви за формою №4-РРО (додаток 4 до Порядку, ідентифікатор J/F 1313605).

Згідно з пунктом 3 тієї ж глави, разом із заявою про скасування необхідно подати реєстраційне посвідчення за формою №3-РРО (ідентифікатор J/F 1413405).

Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:

– в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»;

– у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою №4-РРО»;

– під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»;

– у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою №4-РРО біля надпису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» та обрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;

– заповнити обов’язкові поля форми наступним чином:

  • номер – порядковий номер документу, що додається;
  • назва документу – «реєстраційне посвідчення»;
  • номер документу – номер реєстраційного посвідчення;
  • дата документу – дата видачі реєстраційного посвідчення;

– у поле «Найменування файлу документа» форми необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення у форматі PDF або PNG або JPG.

Дотримання цього алгоритму забезпечить успішне подання заяви про скасування РРО через Електронний кабінет і допоможе уникнути технічних помилок, які можуть уповільнити процес реєстраційних дій.

Джерело: ДПС у Київській області

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»