Провідні фахівці ДПІ Голосіївського району інформують про послідовність дій при реєстрації РРО.
Отже, для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) суб'єкт господарювання має подати до органу доходів і зборів такі документи:
- заяву про реєстрацію РРО за формою №1 - РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватись РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Нагадуємо, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Для того, що б реєстрація Вашого РРО відбулася швидко і правильно – необхідно пройти через такі етапи:
1. Першим кроком буде те, що заява та вище зазначені документи Ви подаєте до органу доходів і зборів за місцем обліку суб’єкта господарювання;
2. Через два дні Ви отримуєте довідку про резервування фіскального номера;
3. З цією довідкою про резервування фіскального номера Вам необхідно звернутись у центр сервісного обслуговування. Де протягом п’яти днів для Вас виготовлять довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію.
4. З цим документом Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за місцем обліку СГ.
5. Наступним кроком – останнім, буде орган доходів і зборів, де за два дні Вам видадуть реєстраційне посвідчення, з яким Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за адресою господарської одиниці.
Виходячи з вище сказаного, весь процес реєстрації РРО займає близько десяти днів.