Міжрегіональне ГУ ДФС - Центральний офіс з ОВП у листі від 28.12.2015 р. №27701/10-28-10-06-11 нагадує, що реєстрації в органі ДФС підлягають РРО, модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням:
- сфер їх застосування;
- строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО
- та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався.
Державний реєстр складається з двох частин, які містять:
1) перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в органах державної податкової служби;
2) перелік моделей, строк первинної реєстрації (дії сертифікатів відповідності) яких закінчився. Такі моделі повторно включаються до першої частини Державного реєстру в порядку, встановленому для первинної реєстрації моделі.
Отже, підприємство має право після 01.01.2016 року використовувати в діяльності зареєстровані до 01.01.2015 року моделі РРО згідно з п. 21 Положення №1315.
Цією нормою встановлено: "Для продовження строку первинної реєстрації моделі, включеної до Державного реєстру, строк первинної реєстрації якої не закінчився, заявник подає уповноваженій організації не пізніше ніж за місяць до закінчення строку копії сертифіката відповідності моделі обов'язковим вимогам нормативних документів (із зазначенням складових частин реєстратора), атестат виробництва або сертифікат на систему управління якістю, видані відповідно до законодавства".
Також податківці наголошують, що у разі зміни фіскальних вимог або вимог нормативних документів до РРО на підставі пропозицій технічної комісії ДПА встановлює строки та порядок виведення з експлуатації або доопрацювання РРО, які не відповідають новим вимогам.