Кабмін постановою від 20 січня 2016 р. №21 вніс зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. №601.
Згідно зі змінами, строк проведення гарантійного (післягарантійного) ремонту узгоджується сторонами, але не може перевищувати 7 робочих днів (раніше - 72 години). У разі незабезпечення в установлений строк гарантійного ремонту реєстратора центр сервісного обслуговування зобов’язаний не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт реєстратора ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний реєстратор.
Центр сервісного обслуговування несе відповідальність, передбачену укладеними з користувачами договорами про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів.
У разі зміни законодавчих вимог до використання реєстратора виробник (постачальник) зобов’язаний за наявності технічних можливостей здійснити його доопрацювання.
У разі виявлення несправностей реєстратора, а також пошкодження засобів контролю користувач зобов’язаний повідомити:
- центр сервісного обслуговування;
- територіальний орган ДФС, у якому він зареєстрований платником податків (протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами електронного зв’язку в довільній формі).
Також внесено зміни до Акту введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій, Квитанції та Журналу обліку гарантійного (післягарантійного) ремонту реєстраторів розрахункових операцій (додатки 1-3 до Порядку).