ДФС в інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (підкатегорія 109.09) роз'яснила: якщо на період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням КОРО та розрахункової книжки, після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) - за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою ПДВ, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт.
За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.
Докладно про те, як заповнити КОРО, якщо Z- звіт не було зроблено через поломку РРО, читайте в аналітичній статті від редакції >>