ДФС в інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 109.06) зазначила, що згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, розпломбування РРО та вилучення довідки про опломбування здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках:
1) необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
2) за рішенням контролюючого органу;
3) перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
4) порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
5) припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
6) перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.