ДФСу у індивідуальній податковій консультації від 26.12.2017 р. №3144/6/99-99-14-05-01-15/ІПК зазначають, що форми та зміст розрахункових документів, які повинні видаватися при здійсненні розрахунків суб'єктами господарювання для підтвердження факту продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг затверджені наказом Мінфіну від 21.01.2016 р. №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)».
Наказом №13 визначено перелік обов’язкових реквізитів, які має містити розрахунковий документ, та вимоги до позначення форми оплати (готівкою, електронним платіжним засобом, у кредит тощо), при цьому під "тощо" можна позначати форму оплати — "сертифікат".
У разі проведення розрахунків за попередньою (авансовою) оплатою за товар (послугу) такі розрахунки проводяться через РРО з зазначенням у касовому чеку, наприклад, "сертифікат", у касовому чеку при поверненні товару (послугу) вказується, яка саме сума використаного "сертифікату".
***
Читайте також: Напередодні свят: оподаткування подарункових сертифікатів, подарованих громадянину юрособою