Ситуація: Товариство планує здійснювати господарську діяльність з надання клієнтам дистанційно через мережу Інтернет спеціальних кодів, купонів, сертифікатів, бонус-кодів тощо та електронних ваучерів на послуги мобільного зв'язку, поставка яких здійснюється шляхом надсилання зашифрованого файлу по спеціально виділеному каналу передачі даних або по визначеній електронній пошті.
Запитання: Чи потрібно підприємству застосовувати РРО при передачі клієнтам дистанційно безконтактно через інтернет-сайт кодів, якщо вони були згенеровані самим підприємством або придбані у інших суб’єктів господарювання та дають право отримання товарів, робіт (послуг) у інших суб’єктів господарювання? Чи потрібно застосовувати РРО при передачі клієнтам дистанційно безконтактно через мережу Інтернет ваучерів, що були придбані у операторів мобільного зв’язку, їх посередників та які дають право оплатити послуги мобільного зв’язку?
ДФСУ в індивідуальній консультації від 16.04.2018 р. №1667/6/99-99-14-05-01-15/ІПК зазначила, що застосування РРО товариством при реалізації кодів та ваучерів через мережу Інтернет є необов’язковим, якщо сплата за коди та ваучери буде здійснюватися також через мережу Інтернет або у безготівковій формі (із розрахункового рахунку на розрахункових рахунок).
Водночас операція з відпуску покупцеві товарів за такими кодами повинна здійснюватися із обов’язковим застосуванням РРО із видачею розрахункового документа встановленої форми та зазначенням відповідної форми оплати.