Про це повідомила в.о. міністра фінансів О. Маркарова на своїй сторінці у Facebook.
Навіщо це? Оксана Маркарова на це відповіла так: «Зараз підприємець реєструє касовий апарат близько 5 днів, вартість його становить від 5 до 20 тис. грн, ремонт та технічне обслуговування кожного місяця теж коштує грошей. А ще доводиться до заяви подавати технічні паспорти та безліч додатків. Це нікому не подобається. Ми прагнемо максимально зменшити дискомфорт від необхідності використовувати РРО, щоби бізнес хоча би в цих питаннях не мав додаткового головного болю і почав активніше виходити з "тіні"».
Своєю чергою, Володимир Гройсман зазначив, що десятиріччя в державі існували правила застосування РРО, драконівські штрафи за невикористання апаратів, побори за їх реєстрацію та ремонт тощо. Загальний обсяг таких «додаткових плат» становив за різними оцінками до 2 млрд грн на рік. «Ми поставимо крапку в несправедливому поводженні до підприємців. Ми запроваджуємо електронний чек», - сказав Глава Уряду.
Він додав, що розробка рішення велася не один місяць і нещодавно була активно обговорена з бізнес-середовищем, яке висловило велику підтримку цьому рішенню.
У чому суть цих змін? Розповідає Мінфін
Постанова «Про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей, призначених для реєстрації розрахункових операцій»* передбачає вивчення та дослідження новітніх моделей програмно-технічних засобів для здійснення розрахункових операцій.
Після завершенню пілотного Проекту буде прийнято рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальше застосування підприємцями поруч з традиційними моделями РРО. Тому для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації замість традиційних касових апаратів.
Окрім того, постанова «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій»* (зміни до постанови №601) передбачає:
- запровадження механізму обміну інформацією в електронному вигляді при введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті РРО через центри сервісного обслуговування;
- удосконалення порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, що створить передумови для врегулювання взаємовідносин між суб'єктами господарювання і центрами сервісного обслуговування в частині періодичності та умов виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту РРО;
- удосконалення процесу обміну інформацією між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування при введенні РРО в експлуатацію та подальшому їх обслуговуванні.
Що це дає?
1) Скорочення обсягу тіньового обігу товарів.
2) Спрощення використання касових апаратів (РРО).
3) Заощадження часу та коштів для підприємців на використання РРО.
4) демонополізація ринку РРО
Про таке рішення Мінфіну ми раніше розповідали ось тут>>
*Поки що остаточні тексти постанов ще не оприлюднені. Після появи детально їх проаналізуємо та розкажемо, що та для кого змінюється. Стежте за оновленням новин!