• Посилання скопійовано

Спрощення реєстрації РРО та гаджети замість касових апаратів. Кабмін ухвалив дві постанови!

Сьогодні, 13 червня, Кабмін ухвалив дві постанови: одна спрощує використання касових апаратів (РРО), друга - запускає пілотний проект реєстрації та експлуатації новітніх моделей та технологій в цій сфері (мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації)

Про це повідомила в.о. міністра фінансів О. Маркарова на своїй сторінці у Facebook.

Навіщо це? Оксана Маркарова на це відповіла так: «Зараз підприємець реєструє касовий апарат близько 5 днів, вартість його становить від 5 до 20 тис. грн, ремонт та технічне обслуговування кожного місяця теж коштує грошей. А ще доводиться до заяви подавати технічні паспорти та безліч додатків. Це нікому не подобається. Ми прагнемо максимально зменшити дискомфорт від необхідності використовувати РРО, щоби бізнес хоча би в цих питаннях не мав додаткового головного болю і почав активніше виходити з "тіні"».

Своєю чергою, Володимир Гройсман зазначив, що десятиріччя в державі існували правила застосування РРО, драконівські штрафи за невикористання апаратів, побори за їх реєстрацію та ремонт тощо. Загальний обсяг таких «додаткових плат» становив за різними оцінками до 2 млрд грн на рік. «Ми поставимо крапку в несправедливому поводженні до підприємців. Ми запроваджуємо електронний чек», - сказав Глава Уряду.

Він додав, що розробка рішення велася не один місяць і нещодавно була активно обговорена з бізнес-середовищем, яке висловило велику підтримку цьому рішенню.

 

У чому суть цих змін? Розповідає Мінфін

Постанова «Про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей, призначених для реєстрації розрахункових операцій»* передбачає вивчення та дослідження новітніх моделей програмно-технічних засобів для здійснення розрахункових операцій.

Після завершенню пілотного Проекту буде прийнято рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальше застосування підприємцями поруч з традиційними моделями РРО. Тому для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації замість традиційних касових апаратів.

Окрім того, постанова «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій»* (зміни до постанови №601) передбачає:

  • запровадження механізму обміну інформацією в електронному вигляді при введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті РРО через центри сервісного обслуговування;
  • удосконалення порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, що створить передумови для врегулювання взаємовідносин між суб'єктами господарювання і центрами сервісного обслуговування в частині періодичності та умов виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту РРО;
  • удосконалення процесу обміну інформацією між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування при введенні РРО в експлуатацію та подальшому їх обслуговуванні.

 

Що це дає?

1) Скорочення обсягу тіньового обігу товарів.

2) Спрощення використання касових апаратів (РРО).

3) Заощадження часу та коштів для підприємців на використання РРО.

4) демонополізація ринку РРО

Про таке рішення Мінфіну ми раніше розповідали ось тут>>

*Поки що остаточні тексти постанов ще не оприлюднені. Після появи детально їх проаналізуємо та розкажемо, що та для кого змінюється. Стежте за оновленням новин!

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Створили чек на ПРРО після робочого часу: чи буде це порушенням?
    Час видачі фіскального чека може не збігатися з робочим графіком ФОПа. ДПС не контролює відповідність часу чека розкладу роботи. Її цікавить дотримання техвимог до ПРРО. Головне – не забувати закривати зміну до опівночі та фіксувати всі розрахунки через ПРРО
    06.06.202536
  • На які терміни видаються готівкові кошти під звіт?
    Готівка видається під звіт: на закупівлю с/г продукції та вторсировини — до 10 роб. днів; на закупівлю брухту чорних і кольорових металів — до 30 роб. днів; на інші госппотреби — до 2 роб. днів, включаючи день видачі
    06.06.202569
  • Таксі без касового чека: коли штрафують, а коли — ні?
    Чому РРО для ФОПів-таксі є обов’язковим, як обрати між класичним касовим апаратом і програмним РРО та які фінансові наслідки чекають на порушників? Розуміння цих аспектів допоможе уникнути штрафів до 150 % від вартості послуг та вести бізнес прозоро й законно
    06.06.2025717
  • Як подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО для реєстрації ПРРО для філії?
    Локальний номер ПРРО становить числовий номер, він є унікальним серед номерів, що присвоюються СГ у довільному порядку ПРРО для його реєстрації та застосування у відповідній господарській одиниці
    05.06.202518
  • Як заповнювати фіскальний чек при оплаті сертифікатом?
    У фіскальному чеку у рядку 18 слід відображати форму оплати «БЕЗГОТІВКОВА», а у рядку 19 – «Сертифікат», при цьому сертифікат є окремим засобом оплати, номінал якого не обов’язково має відповідати загальній вартості товару
    05.06.202543