Про те, як проводити розрахунки через РРО у разі відключення електроенергії, ми розповідали тут. А у поточному роз’ясненні, наведеному у ІПК від 26.07.2019 р. №3493/ІПК/08-01-14-08-17, податківці зазначили, яким чином суб’єкт господарювання може підтвердити факт відключення електропостачання.
Зокрема, у коментованій консультації вони зазначали, що отримання довідки від постачальника електроенергії про відключення енергопостачання, якщо відключення було зовнішнім, чинним законодавством не передбачено. Так само як і складання довідки (акта) про відсутність електроенергії, якщо відключення було внутрішнім для підтвердження використання РК, законодавством не передбачено.
Таким чином, у разі тимчасового (не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги ОРО та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО і не потребує будь-якого документального підтвердження факту відключення електроенергії.
Також податківці нагадали, що Розділ 4 «Облік ремонтів, робіт з технічного обслуговування і перевірок конструкції та програмного забезпечення РРО» з 20.09.2018 року було виключено з Книги обліку розрахункових операцій. Відповідно до книги ОРО щодо факту відключення електроенергії також жодних записів не здійснюється.