• Посилання скопійовано

Як покупці у 2020 році будуть подавати скарги на продавців товарів?

За роз'ясненням податківців, поскаржитися можливо буде лише через Е-кабінет платника податків, використовуючи при цьому кваліфікований ЕЦП

Як покупці у 2020 році будуть подавати скарги на продавців товарів?

ДПС у Запорізькій області розповідає, що законом України від 20.09.2019 р. №128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» передбачені нові норми щодо застосування РРО.

Так, з 1 жовтня 2020 року передбачається, що якщо до суб'єктів господарювання за результатами перевірки за скаргою покупця про порушення проведення розрахункових операцій, застосовані фінансові санкції, то такому покупцю із застосованих штрафних санкцій компенсується 100% вартості придбаних товарів (робіт, послуг), зазначених у його скарзі.

Вартість товарів (робіт, послуг), придбаних у межах однієї розрахункової операції повинно становити понад 850 гривень.

Тобто, з 1 жовтня 2020 року покупці, сплативши за товар чи послугу більше 850 грн., зможуть оскаржувати видані їм з порушеннями чеки.

Поскаржитись можливо лише через Електронний кабінет платника податків, використовуючи при цьому кваліфікований електронний підпис.

Скарги покупців, які претендують на отримання компенсації, мають містити такі реквізити:

  1. прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера і мають відмітку у паспорті), номер засобу зв'язку;
  2. дата придбання товарів (робіт, послуг), що є предметом скарги;
  3. найменування та вартість придбаних товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця, а якщо зазначені реквізити продавця неможливо встановити – адреса місця придбання товарів; у разі придбання за допомогою мережі Інтернет – зазначення Інтернет-сайту;
  4. перелік документів, отриманих від продавця разом з придбаним товаром (роботою, послугою);
  5. інформація про отриманий у паперовій та/або електронній формі від продавця розрахунковий документ;
  6. номер банківського рахунку покупця, на який може бути зарахована компенсація.

До скарги обов'язково додаються електронні копії документів або копії документів, виготовлені шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою), про які зазначається в скарзі.

***

Читайте також:

Джерело: ДПС у Запорізькій області

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»