ДПСУ розповідає, що з 01 січня 2022 року набрали чинності зміни до п. 11 ст. 3 розділу ІІ Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», згідно з якими суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі, при роздрібному продажу алкогольних напоїв у сфері торгівлі, громадського харчування зобов’язані проводити розрахункові операції через РРО та/або через програмні РРО із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер).
Таким чином, чинне законодавство не розмежовує марки акцизного податку на «старого зразку», що діють з 01.05.2020 року, та «нового зразку».
Відповідно до абзацу четвертого ч. 4 ст. 11 Закону України від 19.12.1995 р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» закуплені марки попереднього зразку застосовуються у виробництві алкогольних напоїв до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання.
Враховуючи численні звернення суб’єктів господарювання, звертаємо увагу на необхідності відображення у чеках РРО/ПРРО реквізитів марок акцизного податку (серії та номеру) на алкогольні напої, як «старого зразку» (видані до 01.05.2020), так і «нового зразку».
Державна податкова служба України наголошує на необхідності обов’язкового дотримання суб’єктами господарювання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», зокрема відображати у чеках РРО/ПРРО реквізити марок акцизного податку (серія та її номер).
***
Читайте також: З 1 січня 2022 року в чеках РРО та ПРРО в обов'язковому порядку слід зазначати штрихкод акцизної марки на алкоголь
***