• Посилання скопійовано

В Е-кабінеті не відображається інформація про Z-звіти: які дії платника?

Для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки необхідно зробити скріншот з Е-кабінету та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на відповідну електронну пошту

В Е-кабінеті не відображається інформація про Z-звіти: які дії платника?

Головне управління ДПС у Львівській області інформує, що якщо суб’єкт господарювання, який направляв Z-звіти, сформовані реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними РРО, до фіскального сервера, однак в Електронному кабінеті інформація щодо таких звітів відображається не в повному обсязі, то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки необхідно зробити скріншот з Елекронного кабінету та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua.

У приватній частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС, у режимі «Зведені звіти» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання зведених звітів по днях (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць) та в режимі «Чеки» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання інформації даних фіскальних чеків (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць).

Джерело: ДПС у Львівській області

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»