• Посилання скопійовано

Інформація про проведення інвентаризації юрособ прийматиметься тільки в електронній формі

Наказ Мін?юсту від 22.08.2012 р. №1252/5

Аналітична інформація про проведення інвентаризації щодо фізичних осіб — підприємців та юридичних осіб прийматиметься комісією лише в електронній формі.
Мін′юст наказом від 22.08.2012 р. №1252/5 вніс зміни до розділу IV Положення про тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізосіб-підприємців.
Нагадаємо, що такі міжвідомчі комісії створюються з метою проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, зареєстрованих до 1 липня 2004 року, дані про яких на дату завершення процесу включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців не включені до Єдиного державного реєстру.
Так, згідно з несеними змінами, тепер аналітична інформація про проведення інвентаризації щодо фізичних осіб — підприємців та юридичних осіб прийматиметься комісією тільки в електронній формі (у форматі Microsoft Excel) згідно з додатками до положення.
Також змінами передбачено, що комісія може передавати частинами узагальнену інформацію про невключення суб'єктів для подальшого їх включення до Єдиного держреєстру.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Джерело: ЮРЛІГА

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»