За ініціативою Міністерства доходів і зборів України термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться від 1 до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
За словами експертів Міндоходів, такі новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, „електронкою” також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску.
Загалом, з початку року акредитованими Центрами сертифікації Міндоходів видано 671 тис. безкоштовних електронних ключів. Як і раніше у лідерах серед клієнтів центру – фізичні особи. Послугами центру скористалися 356 тис. таких абонентів, які отримали 414 тис. ключів. Юридичних осіб зареєструвалося 99,6 тис. осіб, вони отримали майже 257 тис. ключів.
Ознайомитися з проектом постанови „Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903” можна тут >>>
Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами: поштовою – 04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, електронною – www.minrd.gov.ua а також за адресою Державної служби України з питань регуляторної політики та підприємництва: поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 й електронною – mail@dkrp.qov.ua.